El 4 per 4 i el gos

Fa uns dies anava caminant enmig de camins d´un parc agrari. Feia fred però el sol brillava força. Quan ja havia caminat més de quatre quilòmetres va aparèixer darrere meu un gos de considerables dimensions. No tinc gaires simpaties als gossos, què hi farem! El gos estava molt lluny de la ciutat i vaig esperar a veure aparèixer l´amo. Vaig pensar que potser el gos corria molt i l´amo no el podia atrapar. El gos va passar davant meu, però tampoc estava per gaires presses. Al cap de dos quilòmetres vaig veure com s´apropava un 4 per 4, es va situar darrere meu. Emprenya molt caminar amb un trasto al darrere. Vaig parar i vaig fer gestos del conductor que passés endavant. Al cap de deu minuts em vaig adonar de la situació: el 4 per 4 acompanyava el gos! El conductor havia tret a passejar el seu gos, això sí, sense baixar del cotxe!

Aquest fet em té trasbalsat des de fa dies i després de reflexionar-hi durant molts dies i documentar-me adequadament -només amb aquest enorme rigor hom pot escriure una columna- he arribat a una explicació dels fets: els catalans vivim massa bé. Ho diuen totes les estadístiques, per exemple l´Eurostar ens diu que tots els europeus volen venir de vacances, i si pot ser a viure, a Catalunya. Sobre els americans i africans no cal ni preguntar-los i fer enquestes, tots volen venir a viure a Catalunya. Vivim tan bé que ens avorrim, llavors per intentar trobar algun sentit a l´existència ens comprem un gos, això genera una sortida a l´ensopiment en el qual ens trobem: li hem de donar menjar i treure´l a passejar. I és clar, per treure´l a passejar necessitem comprar-nos un 4 per 4, és lògic, no anirem amb el nostre cotxe per camins plens de pols i pedres! Aquestes noves activitats al seu torn generen la necessitat de treballar més per pagar les noves despeses. I és clar, si treballem més llavors no tenim temps d´anar a passejar el gos, però a banda que no tenim temps per treure a passejar el gos, seria una estupidesa sensacional ja que si anem a caminar amb el gos, llavors per què estem apuntats a un gimnàs que ens costa un ull de la cara?

Anuncis

Deixa un comentari

