Crec en déu

Sóc dels que no creu que déu existeixi, de fet m’és impossible pensar que existeix un ésser que fa que alguns nens i nenes es morin de càncer.

Tampoc sé si existeix el Gran Arquitecte de l’Univers, com diuen els maçons. Tenint en compte la poca confiança que tenim avui en els arquitectes, potser haurien de posar-se al dia i tenir el Gran Informàtic de l’Univers. L’arquitecte però és un professional que necessita les persones només perquè li paguin les factures i per a res més. De fet els emprenya que a les cases que ells fan la gent pretengui viure-hi. De fet potser si els maçons creguessin en el GIA, estarien més encertats ja que vivim en un món ple de virus, informàtics, biològics i sobretot mentals.

Tampoc puc assegurar del tot que no hi ha res, em sembla que no, però no n’estic massa segur. Sóc incapaç d’entendre l’electricitat, doncs molt menys de saber què va passar l’instant abans del Big Bang.

No tinc ni idea de què hi ha al més enllà, si és que hi ha alguna cosa. Si algun lector hi ha estat i m’ho vol explicar, no cal dir que em donarien el premi Pulitzer.

De tot plegat, només sé que en dubto, en canvi estic segur que Eric Hobsbawm és déu.

Anuncis

Deixa un comentari

